wtorek, 12 marca 2019

Różane przedwiośnie

Dzisiaj przychodzę do was z kolejną pracą jaka powstała z mojego KIT-u z zabawy Greta Art Studio, choć wiem, że już czas minął (https://madeyhandy.blogspot.com/2019/02/wiosno-gdzie-jestes.html- pierwsza praca). Nadal korzystałam z papierów Lemoncraft " Fresh Summer". Dodatkową ozodobą, której nie było na zdjęciu mojego KITu są tekturki. Uważam, że bardzo ładnie wkomponowały mi się w tej pracy. Na tej kartce dominują róże, bardzo je lubię. Oczywiście nie mogło zabraknąć moich brokatowych róż, które uwielbiam sama  robić.









Tę pracę zgłaszam na wyzwanie:
Miszmasz PAPIEROWY

8 komentarzy:

  1. Pięknie wkomponowana tekturka w całość kartki, cały układ kartki bardzo mi się podoba :) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie za bardzo miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie:)Dziękuję za udział w Miszmaszowym wyzwaniu.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ślicznie! Tak wesoło i kolorowo :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna karteczka, dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń