niedziela, 10 marca 2019

Mały biały domek

Mały biały domek w mej pamięci tkwi
Mały biały domek wciąż mi się śni

Mieczysław Fogg- Mały biały domek

Mój mały biały domek zamienił się w małe osiedle domków, domków widzianych przez różowe okulary :) To już kolejna praca w której użyłam maski- cegieł, bardzo lubię ten wzór, jest uniwersalny i pasuje do wielu prac. Kartka jest bardzo przestrzenna - każda warstwa klejona jest na piance 3d lub grubszej tekturce. Bezpośrednio pod domkiem użyłam tagów z darmowych grafik Bloomcraft Uli Jaworskiej " Pozytywne wibracje".












Tę pracę zgłaszam na wyzwania:



Kartkowe ABC

Studio Forty

http://www.studioforty.pl/2019/03/challenge-13-paleta-kolorow-pastelowo-mi.html








 
 

3 komentarze:

  1. Bardzo ładna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te kamieniczki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio Forty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Kiedy je zobaczyłam, też mnie zauroczyły :)

      Usuń