poniedziałek, 18 marca 2019

Trochę romantycznie, trochę vintage

Czy vintage może być romantyczny a romantyzm w stylu vintage? Zdecydowanie tak.
Idealnie do tego połączenia sprawdziła się kolekcja Lemoncraft, House of Roses- ja użyłam arkusza 06.
Elementy ozdobne z wykrojnika wycięła z kartek starej książki- idealnie pasują do stylu vintage. Czasami nawet nie wymagają żadnego mediowania- same w sobie są wystarczająco vintage. Dodatkowego uroku kartce nadałam drobnymi białymi kamyczkami ze szczyptą różowego piasku. Kartka jest wielowarstwowa i wysoka. Każda warstwa jest podniesiona na piance 3d a jeden z elementów nawet na rurkach gazetowych, które stanowią ciekawy element dekoracyjny. Oczywiście nie mogło zabraknąć moich własnoręcznie robionych róż. Delikatny kolor uzyskałam dzięki kredkom pastelowym.
Do tworzenia tej kartki posłużyła mi mapka z wyzwania  The Scrappy Sketches. Jestem pewna, że ta mapka zostanie ze mną na dłużej. Ma swój styl i charakter, który bardzo mi odpowiada:)

W ten sposób powstała taka karteczka:











Tę pracę zgłaszam na wyzwania:

Lemoncraft 



The Scrappy Sketches

12 komentarzy:

  1. I romantyczna i vintage. Piękna. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super interpretacja naszej mapki! Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna interpretacja TSS-owej mapki. Wyszło romantycznie.
    Dziękuję za udział w naszym marcowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Cudowna mapka, uwielbiam ją :)

      Usuń
  4. Piękna karteczka, romantyzm i vintage w jednym :) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu The Scrappy Sketches i pozdrawiam wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza. Dziękuję za udział w zabawie The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna kartka z fajnym klimatem.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ogród w stylu vintage :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu LemonCraft.

    OdpowiedzUsuń