niedziela, 24 lutego 2019

Wiosno gdzie jesteś?

Kilka dni słoneczka troszkę nas rozpieściło i tak tęsknie się zrobiło za wiosną.
Jednak dla scraperki lub scrapera poszukiwania wiosny najlepiej zacząć w swoim zakątku scrapowym.
Nawiązując do zabawy Gosi "Użyj swoich materiałów" (dla zainteresowanych podaje link do posta na moim blogu https://madeyhandy.blogspot.com/2019/02/uzyj-swoich-materiaow.html, zabawa jeszcze trwa, zapraszamy chętnych) stworzyłam kartkę na 60 urodziny.
Idealnie pasowała mi tu kolekcja papierów Lemoncraft "Fresh Summer". Korzystałam z bloczków 30x30 jak i 15x15. Gosiu wybacz, nie dostosowałam się do zaleceń i nie potrafiłam przed robienien pracy wybrać tych konrektnych. Jednak staram się zmieścić w zalecanej ilości.


Pozostałe elementy KITu na zdjęciu poniżej. Udało się spełnić najważniejszy warunek- nic nie było dokupione. Tym razem się udało :)

Do kartki wykorzystałam jeszcze tekturkę i róże ręcznie robione- bardzo lubię je robić i podoba mi się efekt końcowy. Perełki w płynie z Fabrika Decoru należą do grona moich scrapowych ulebieńców. Oczywiście nie zabrakło również elementów z wykrojników jak listki, gałązka róży i inne. W ten sposób powstała pierwsza kartka:






Tę pracę zgłaszam na wyzwanie:
APSCRAFT


2 komentarze:

  1. ależ wiosennie i energetycznie się zrobiło :)
    Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń