czwartek, 21 marca 2019

Koty ogrodnika

Wszyscy znamy powiedzenie "pies ogrodnika". Choć nie ma ono pozytywnego znaczenia, postanowiłam mimo wszystko oddać sprawiedliwość również i kotom i stąd mój tytuł. Co on dokładnie znaczy zobaczycie sami na zdjęciach :)

Oprócz scrapbookingu uwielbiam ogród i pracę w ogrodzie. Wiosenne przebudzenie kojarzy mi się również z porządkami w ogrodzie po zimie. Kto sam zajmuje się ogrodem, to wie, że co jak co ale taczka przydaje nam się do tego idealnie.

Oto ona:
Bardzo wiosenna, ozdobiona kwiatuszkami, nawet motylek i gąska przyłączyli się do pracy.
A w taczce:

Koty ogrodnika, zwłaszcza te marcujące są dla mnie również oznaką wiosny, w bardzo wiosennej taczce zgłaszam na wyzwania:

DIY- zrób to sam

Essy- Floresy




9 komentarzy:

  1. Śliczny i pomysłowy projekt:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Wyzwania nie-kartkowe, pozdrawiam DT Edyta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kocham prace ogrodnicze, a taczka to ich podstawa. Jednak takiej, jak Twoja jeszcze nie widziałam - bardzo oryginalny pomysł :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie - Inka z DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ślicznie :) Miło mi, że łączą nas dwie wspaniałe pasje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł ! Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca,dziękujemy za udział w wyzwaniu Essy -Floresy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowa praca!!! Dziękuję za udzial w Essowy wyzwaniu! Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna praca :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super :) - dziękuję, że postanowiłaś się podzielić z nami na blogu niekartkowym, Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń