niedziela, 17 marca 2019

Dark Love

Tym razem zrobiłam kartę ATC. Tematem pracy i wyzwania są mixed media- metal. Taki efekt postanowiłam osiągnąć używając folii aluminiowej i farbek 3d dp Craft w kolorach silver sterling i soft gold. Po naklejeniu folii na papier nadałam mojej bazie dodatkowej formy dzięki embossingowi. Oczywiście użyłam tutaj również kilku drobnych metalowych elementów, nadając całej pracy dodatkowego metalowego wyglądu.








 Tę pracę zgłaszam na wyzwanie:
Art Piaskownica


6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polski poprawiać pisowni doprowadza mnie do szału bo potem głupoty w komentarzach wychodzą:) . Musiałam tamten skasować.
    Metalizowane kotki są rewelacyjne. Bardzo fajny pomysł na wykorzystanie folii aluminiowej. Super wyszło. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)kiedy sprzęt wie lepiej od nas :)
      Dziękuję pięknie za wszystkie miłe słowa :)

      Usuń
  3. Kocurki są super! Dziękujemy za udział w metalicznym wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Oj tak,na tej kartce kocurki rządzą :)

      Usuń
  4. Piękna paca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń