poniedziałek, 4 marca 2019

Zielono mi

Zielono mi i spokojnie,
zielono mi...
Andrzej Dąbrowski-Zielono mi

Tym razem zmierzyłam się z wyzwaniem Gosi z kanału Greta Art Studio (https://pl-pl.facebook.com/gretaartstudio/). Zadaniem już dziewiątego wyzwania u Gosi był shadowbox. Bardzo przyjemna forma pracy. Jeśli ktoś jeszcze nie próbował, to zachęcam. Może zdecydujecie się wziąć udział w tym wyzwaniu, troszkę czasu zostało :)
W czasie robienia shadowbox pojawił się wpis na innym blogu o wyzwaniu na pracę monochromatyczną. W sumie czemu nie połączyć obu wyzwań. Dawno nie robiłam nic tylko w zieleni, mój wybór padł właśnie na ten kolor. Może to wpływ zbliżającej się wiosny :)
Oto efekt końcowy:







Tę pracę zgłaszam na wyzwanie:

Greta Art Studio

i

Świat Pasji

5 komentarzy:

  1. Zielony to mój ulubiony kolor, jak mam zrobić pracę, która jest dla mnie jakoś trudna albo nowa w formie, to robię w zieleni i zawsze wychodzi :) Super, że wzięłaś udział w wyzwaniu Świata Pasji, dziękujemy za wspólną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawa rada. Będę musiała wypróbować :)

      Usuń
  2. Ciekawa praca dziękuję za udział w wyzwaniu Świat Pasji
    GT ZPasjiPati

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! uwielbiam mediowe prace, a jeśli są do tego użyte przedmioty, których się już nie używa to tym bardziej, bo przedmioty bezużyteczne dostają nowe życie i nową duszę :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamila za miłe słowa :) Zgadzam się z tobą w 100%, stąd też mam mnóstwo "przydasi", które czekają na swój odpowiedni moment :) Może to już dziś albo jutro "narodzą" się na nowo :)

      Usuń