sobota, 16 marca 2019

Zielono mi ...po męsku

My kobiety kojarzymy sobie wiosnę z kwiatuszkami, motylkami, kotkiem wygrzewającym się na słonku. Za to panowie z pewnością kojarzą sobie wiosnę z zieloną murawą i oczywiście z piłką nożną. Idąc tym tropem, powstał prezent dla pewnego "młodzieńca" w 22 rocznicę osiemnastki. Konrad, wszystkiego najlepszego !!!

Butelkę owinęłam wikliną papierową. Przy pomocy gesso, mgiełek, tuszu,stempli i perłowej zielonej farbki nadałam jej odpowiednie kolory. Logo drużyny piłkarskiej powstało z pomocą mojego wspaniałego męża.
Dzięki wspólnej pracy powstała nam taka oto butelka dla prawdziwego fana piłki nożnej.





 Na pierwszy rzut oka wygląda jak zwykła butelka opleciona wikliną papierową, pomalowana na zielono z naklejoną ozdoba.
Ale, gdyby zrobimy pstryk...


 Wersja w ciemności dla lepszego efektu:
Podświetlane logo wykonał mój wspaniały i kochany mąż (dziękuję ślicznie za pomoc, wsparcie i za to że jesteś ♡♡♡). Na dowód, że jest to praca ręczna, kilka zdjęć z etapów pracy nad nim:












Tę pracę zgłaszam na wyzwania:
Od A do Zet
 
Greta Art Studio


6 komentarzy:

  1. Wooow, niesamowity efekt:) Świetny projekt, bardzo dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie :) Starałam się zrobić coś zupełnie innego i się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowa praca! Super 😉 A tekst o 22 rocznicy osiemnastki to strzał w 10! 😁 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również czasami pomaga małżonek. Ja najczęściej wykorzystuję go do czyszczenia wykrojników albo serwetek :D Fajna flaszeczka Wam wyszła. Brawo za pomysł :) Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam w imieniu dt sklepu Od A do Zet i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Dziękuję kochani mężowie za pomoc i wsparcie :)

      Usuń