środa, 6 marca 2019

Romantyczna wiosna

Kobieco i romantycznie... troszkę wiosennie... te delikatne kwiatuszki i listki symbolizują wiosnę, która chcę się wybić z tych ciemnych barw i "zalać" świat swoimi kolorami, delikatnością i blaskiem...

Dzisiaj prezentuję wam tag w nietypowym kształcie. Zamiast klasycznego wyglądu, zrobiłam go na bazie gorsetu, który ubrałam w  kobiecą sukienkę. Są koronki i kwiaty, metalowa rączka, wstążeczka, nawet motyl sobie usiadł.



Z tyłu znajduje się kieszonka na mały tag.





Ten kobieco romantyczny tag w kształcie sukienki zgłaszam na wyzwania:

Kwiat Dolnośląski



123 scrapuj ty


DIY- zrób to sam

10 komentarzy:

  1. Ale super pomysł na kształt taga. Niesamowity efekt - świetnie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Bardzo się cieszę,że się podoba :) :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł na kształt :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY :) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję :) Chciałam zrobić coś innego i jak widać udało mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle pomysłowo, fajnie wykonane :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi miło. Dziękuję ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowy tag! dziękujemy za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń