niedziela, 3 marca 2019

Ramka z recyklingu


Tydzień temu zaprezentowałam wazonik z recyklingu (https://madeyhandy.blogspot.com/2019/02/wazonik-z-recyklingu-tutorial.html). Wtedy obiecałam, że do niego powstanie jeszcze coś, z czym stworzą fajny komplecik.
Dzisiaj pora na "koleżankę" wazonika- ramkę. Robiłam ją podobnie jak wazonik. Najpierw pomalowałam samą ramkę tylko gesso. Tym razem nie użyłam białej farby akrylowej. Ramka była bardzo jasna, więc samo gesso spisało się idealnie. Następnie wykonałam te same ozdobniki z glinki i przykleiłam je na ramkę. Gotową ramkę pomalowałam farbą akrylową w kolorze skintone z dodatkiem farby 3d z DP Craft w kolorze soft gold- nadało to delikatnego połysku samej ramce. Ozdobniki pomalowałam Pearl Pen z Pentart w kolorach apple green i caribbean blue.

Tak prezentuje się sama ramka:


Tak wygląda komplecik razem:





Ramkę zgłaszam na wyzwanie:
DIY
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz