niedziela, 24 marca 2019

Brązowy recykling

Recykling, brąz, ścinki...
Udało mi się te wszystkie elementy połączyć i z kawałka materiałów wykonałam taką oto taczkę :) Przedwiośnie kojarzy mi się z pracami w ogrodzie i oczywiście taczka musi być :) Nawet kwiat i listki wykonałam tylko z tego materiału. Ponieważ taczka się otwiera może być idealnym miejscem na drobną biżuterię lub skarbonką z myślą oczywiście o następnych
zakupach scrapowych :)
Tę taczkę zrobiłam dla mojej siostry- w podziękowaniu za to, że jest ♡♡♡





Moją taczkę zgłaszam na wyzwania:
DIY- zrób to sam



Szuflada
 
 
Tworzę w jednym kolorze
 
 

4 komentarze:

  1. WOW, ale oryginalna praca! Świetny pomysł. Dziękuje za udział w zabawie na RECYKLING DIY. Pozdrawiam serdecznie - DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa i oryginalna praca :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY :)

    OdpowiedzUsuń