niedziela, 10 lutego 2019

Chodź, pomaluj mój świat, na żółto i na niebiesko...

Kiedy na zewnątrz szaro i brudno, idealnym rozwiązaniem jest zabawa kolorami.
Tym razem są tylko dwa: żółty i niebieski.
Moje karty zaczęłam tworzyć wzorowo na wzór kart ATC o wymiarach 8,9cm x 6,4cm. Całą bazę zmediowałam: gesso, niebieskie mgiełki, maska i stemple.


Następnie tworzyłam dodatki. Moje ulubione słoneczniki. Kto zna mnie z Instagrama wie, że już do kilku prac wykorzystałam moje słoneczniki. Tym razem środki wypełniły nasionka maku, a nie czarnuszki jak poprzednio (oj muszę uzupełnić zbiory po sezonie :-) )


Jednak w czasie tworzenia dodawałam i dodawałam, W ten sposób tylko pierwotna baza zachowała swój rozmiar, reszta poszła już z wiatrem.
Ale się letnio zrobiło... wiatr, żółty, niebieski, słoneczniki....

A oto efekt końcowy :-)












Tę pracę zgłaszam na wyzwanie Art Piaskownica


Dziękuję za każde odwiedziny na moim blogu :-)

6 komentarzy:

  1. Przepiękne słoneczniki, uwielbiam te kwiaty. I ta rosna na nich, majestatyczne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie za miłe słowa. 😳 Te piękne kwiaty mają mnóstwo uroku w sobie, a prace z nimi zyskują mnóstwo uroku 🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe karteczki stworzyłaś :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Art-Piaskownicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoneczniki są boskie! Dzięki za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam te słoneczniki 😍 Dziękuję 😳

    OdpowiedzUsuń