czwartek, 7 lutego 2019

Sercem na murze malowane...

Luty, zbliżają się Walentyki. Także u mnie nie zabraknie prac na tę okazję.
Pierwsza z nich to kartka- sercem na murze malowane. Bardzo ciekawa maska dająca efekt muru, do tego wianuszek z serduszek ozdobiony delikatnymi różami z arkusza "Romantyczne róże" projektu Uli Jaworskiej z bloga Bloomcraft. To już kolejna moja praca z użyciem tych pięknych kwiatów.








Tę karteczkę zgłaszam do wyzwań:
 APScraft
 

Kartkowe ABC


123 scrapuj TY



Three Wishes


Snip Art


scrapek.pl




15 komentarzy:

  1. Fajna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniach Three Wishes i Kartkowe ABC, Ania DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Aniu za miłe słowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sercowy wianek :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również dziękuję 😃👍❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wianek- bardzo pomysłowy :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Ja również dziękuję za zabawę :)

      Usuń
  6. Piekna praca! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. beautiful, thanks for joining the snipart challenge

    OdpowiedzUsuń
  8. thank you for joining Snip Art Feb challenge !

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, pełna miłości...Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń