niedziela, 17 lutego 2019

Po prostu koci świat

"Szare, bure lub pstrokate,
wszystkie koty za pan brat,
mają drogi swe i płoty,
po prostu koci świat,
po prostu koci świat."

Sławomir Grabowski, Marek Nejman- Przygody kota Filemona

Kto jeszcze pamięta te dwa kociaki i ich przygody?
Dzisiaj 17.02 obchodzimy Dzień Kota. Dzięki naszym dzieciom (lub wnukom) mamy okazję wrócić pamięcią do bajek naszego dzieciństwa, w tym także do Filemona i Bonifacego. Kto jeszcze nie czytał, polecam 😀

Moja kolejna praca, to kartka stojąca. Po złożeniu jest płaska i można bez problemu wysłać w kopercie. Szkoda było mi zakrywać życzeniami te piękne kotki w środku, więc na życzenia zrobiłam kieszonkę z tyłu.







Tę kartkę zgłaszam na "kocie"wyzwania:

DIY - zrób to sam




Art- Piaskownica



9 komentarzy:

  1. Dziękuję Nina :)
    Z przyjemnością cię "odwiedzę" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka a kotki przesłodkie. Dziękuję za udział w naszym kocim wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Chciałam zrobić mega kocią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. your pets are so cute. beautiful card too. Good luck & thank you for joining us at DIY Zrob to sam blog.
    Shylaa DT
    Adhiraacreations

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kociakowe cudo :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Angi :) Dawałam tyle kociaków ile się dało :)

    OdpowiedzUsuń