niedziela, 24 lutego 2019

Ćma i ćwiek ... ważne że bez kwiatów

Nigdy nie robiłam jeszcze pracy z ćmą ani z żarówka, bez kwiatów bywało.
Zaciekawił mnie jeden z tematów wyzwań- ćma. Stwierdziłam,że  w sumie czemu nie. W końcu właśnie wyzwania dają nam szansę wyjść z tzw. strefy komfortu i próbować nowych tematów, form i technik.
Mój napis głosi "Life is PERFECT" więc i  niech tak będzie. Tym razem żarówka zamiast świeczki.

To zdjęcie zrobione było przy dziennym świetle. Zupełnie inne kolory. Niestety reszty nie udało mi się już tak zrobić.

 




Ćwieki również użyłam, choć bardzo malutkie.

 Tę kartkę zgłaszam na wyzwanie:
Kartkowe ABC

TricksArt



8 komentarzy:

  1. Świetna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna praca - z pomysłem! Dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt.

    OdpowiedzUsuń