piątek, 19 lipca 2019

Mamo, zrobisz mi kartkę na urodziny?

"Mamo, zrobisz mi kartkę na urodziny?- Zrobię ci kochanie, oczywiście, że zrobię :) "

Dzisiaj prezentuję wam kartkę na 6 urodziny mojego synka, którego interesują "kabele", zębatki, trytytki, żarówki...jednym słowem mam w domu synka-elektryka :)
Robot to tekturka z Laserowe Love. W miejscach kilku zębatek zrobiłam mini shakery. Brokat i złote gwiazdki pasowały idealnie do papieru bazowego.
Najważniejsze, kartka bardzo się podoba i sprawiła ogromną radość. Szczęście i zachwyt własnego dziecka, to najlepsza nagroda jaką może dostać mama-scraperka :)







Tę pracę zgłaszam na wyzwanie:
Scrapek.pl


2 komentarze:

  1. Syn z pewnością był przeszczęśliwy zostając taką kartkę! Super 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Synek był przeszczęśliwy 😍 Dziękuję bardzo 😊

      Usuń