piątek, 26 lipca 2019

Listkowo mi ...

Listki, koronka, listki, deski, listki, okno, listki, motylki, listki, listki, listki...wszystko w zieleni. Tak w skrócie mogę opisać moją kolejną pracę. Tym razem wykorzystałam resztki zielonych papierów z różnych kolekcji Lemoncraft. Baza również jest zielona, choć na zdjęciu można odnieść inne wrażenie. Przy użyciu szpatułki starałam się jej nadać wzoru podobnego do blaszki listka. Do wykonania tej pracy i realizacji wyzwania posłużyły mi listki ze wszystkich kolekcji Leaves Lemoncraft. Dodatkowo dołożyłam wycięte wykrojnikiem listki ażurowe z Leaves 3. W ten sposób chciałam dodać ciemniejszego koloru zieleni.













Tę pracę zgłaszam na wyzwanie:
Lemoncraft


5 komentarzy:

  1. Kartka niczym wejście do tajemniczego ogrodu :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Bardzo podoba mi się to porównanie 😘

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ten komentarz został usunięty pomyłkowo😳

      Usuń
    2. Zdążyłam go przeczytać i dziękuję bardzo :)

      Usuń