niedziela, 14 lipca 2019

Łapacz snów

Zaczęło się od przygotowania głównego tematu mojej kartki. Łapacz snów wycięłam z zestawu Lemoncraft "Daydream- Ephemera cards.




Jestem osobą, która zbiera pozostałe ścinki papierów, bo może następnym razem coś wykorzystać. Z takiej mojej "kolekcji ścinkowej" Lemoncraft powstała ta kartka. Początkowo chciałam pozostać w kolorach łapacza, jednak ten żółty, moim zdaniem, był tu bardzo potrzebny. Delikatne i malutki motylki nadały tej kartce delikatności, lekkości i romantyzmu...


Metalowe elementy nadały "pazura" tej pracy.









Tę kartkę zgłaszam na wyzwanie:
Kartkowe ABC
 
TricksArt
 
 

12 komentarzy:

  1. Piękna kompozycja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło 😍 dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC, DT Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa praca bradzo kolorowo i o to chodziło w naszym wyzwaniu. Dziękuje za udział. Tricksart.
    DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń