środa, 3 lipca 2019

25- lecie Święceń Kapłańskich

Tym razem nie urodzinowo, nie imieninowo, ale z podziękowaniem. Podziękowanie za 25-lecie Kapłaństwa.

Ponownie wykorzystałam format księgi. Bardzo ciekawa i fajna baza.Przeszycie maszyną środkiem po koronce daje mi gwarancję trwałości połączenia w tym miejscu. Ogromnym ułatwieniem są tutaj wykrojniki. Dzięki nim można łatwiej wyciąć okienko. Jednak ze względu na grubość(3 warstwy papieru) muszę dodatkowo docinać skalpelem.
Praca powstała z kolekcji Forget me not- Nie zapomnij mnie firmy Lemoncraft. Tekturka IHS pochodzi ze Scrapiniec.pl, a idealnie pasujące tutaj winogrona to Wycinanka.

Bardzo podobają mi się quillingowe dodatki do prac. Tutaj tą metodą postanowiłam wykonać krzyż. Razem z tekturką stanowią bardzo ładną kompozycję i główną ozdobę tej kartki.

 Nie mogło tu zabraknąć moich róż. Tym razem wybrałam niebieski foamiran.



 Życzenia nakleiłam na kieszeń. W niej znajdują się czyste karty na podpisy.

Tę pracę zgłaszam na wyzwania:
Filigranki
W mojej pracy nawiązałam do stokrotek i podziękowań.
Miszmasz Papierowy
http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2019/06/wyzwanie-45-dowolna-praca-z-tekturka.html

7 komentarzy:

  1. Pięknie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Święcenia kapłańskie, to dość trudny temat i trzeba się naglowić nad pracą - a tu proszę - bardzo trafnie, wyszło super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu u Filigranek, ślę pozdrowienia, Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Masz rację w 100%, niektóre tematy ciężko "ugryźć" i cieszę się, że sobie poradziłam :)

      Usuń
  3. Serdecznie gratulujemy zostania gościnną projektantką Szuflady, prosimy o kontakt na maila z wyborem tematu wyzwania, Twoimi inspiracjami i opisem tego co robisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz bardzo dziękuję :) Mam nadzieję, że temat się spodobał i będzie dużo ciekawych prac :)

      Usuń
  4. Pięknie, bardzo elegancko. Temat trudny, ale naprawdę świetnie sobie poradziłaś :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za takie miłe słowa :) Dziękuję 😊

      Usuń