sobota, 28 września 2019

Torebka na kartkę

Kilka dni temu zrobiłam kartkę z latarnią z najnowszej kolekcji Lemoncraft "My sweet Provence". Dzisiaj postanowiłam dorobić do niej torebkę. Jako bazy użyłam torby papierowej, którą rozmiarem dopasowałam do kartki i ozdobiłam podobnie jak kartkę. Ponownie wykorzystałam dodatki z kolekcji Lemoncraft "My sweet Provence".









Tak prezentuje się komplet. Do kartki dokleiłam jeszcze rower,osoba której chcę podarować ten zestaw lubi jazdę rowerową. Myślę, że całkiem fajnie się tu wpasował i dodał uroku kartce.


Torebkę na kartkę zgłaszam na wyzwania:
Art Piaskownica
 

Essy-Floresy
 

Towarzystwo Dobrej Zabawy





16 komentarzy:

  1. Fajne opakowanie. Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama słodycz. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl xo Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Интересная идея оформления! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Очень удачно вы использовали элементы в работе. Велосипед придал открытке индивидуальность, а бабочки наполнили пакет и открытку легкостью, а так же стали связующим элементом. Спасибо от блога ТДЗ. С теплом , Елена.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna torebeczka, lubię takie opakowania, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Ja również lubię takie opakowania i właśnie kupiłam sobie kolejne torebki do zdobienia 😉😘

      Usuń
  7. przepiękny zestaw, bardzo fajny, dziękuję za zabawę z TDZ , pozdrawiam serdecznie Magda DT

    OdpowiedzUsuń