niedziela, 22 września 2019

Kartka z latarnią

Uwielbiam lawendę,ten kolor i zapach, dlatego bardzo ucieszyła mnie nowość od Lemoncraft "My sweet Provence".Ta kolekcja kojarzy mi się z ciepłym i romantycznym latem. Natychmiast musiałam ją mieć. W moim ogrodzie również nie brakuje lawendy, a kiedy czytam w książce o polach lawendy, to w mojej wyobraźni pojawia się cudowny obraz "lawendowego morza".
Do mojej pracy wykorzystałam tym razem arkusze z bloczka Basic i 6x6". Motyla wycięłam z arkusza "Vintage Time 041". Dodatkowo użyłam listków z bloczków "Leaves", a pod różanym wiankiem znajduje się serwetka wycięta z okładki "Next to me".











Tę pracę zgłaszam na wyzwania:
APScraft


Art Piaskownica
 
The Scrappy Sketches
 

 

 

16 komentarzy:

  1. Piękna kartka! Dziękuję za udział we wrześniowym wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kompozycja. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca! Bardzo dziękuję za udział we wrześniowym wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  5. Красивая, нежная, очаровательная открытка! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna jest ta karteczka :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie skomponowana praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie skomponowana praca i piękna kolorystyka :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń