niedziela, 29 września 2019

Ruda Kita

Dzisiejszy rodzinny spacer i zebrane jesienne  "skarby" zainspirowały mnie do wykonania tej kartki. Niezwykłe owoce buczyny stanowią cudowną dekorację na mojej pracy. Chciałam, aby trochę się wyróżniały na jej tle i pociągnęłam je białą farbą akrylową. Papierową warstwową bazę kartki wykonałam z różnych kolekcji papierów Lemoncraft. Starałam się wybrać kolory pasujące do jesieni.
Ruda Kita będąca na środku to główny temat mojej pracy.







...i te cudowne owoce buczyny...jestem pewna, że jeszcze kilka prac powstanie z nimi...


Tę pracę zgłaszam na wyzwanie:
Art Piaskownica

4 komentarze:

  1. Piękna karteczka ;-) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Art-Piaskownicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Милая осенняя открытка! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи!

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you, Thank you very much 😚

    OdpowiedzUsuń