czwartek, 12 września 2019

Terminarz

Zegar, to temat mojego ostatniego wyzwania jako Gościnna Projektantka na blogu "Szuflada".
Zapraszam wszystkich do udziału w nim.

Terminy, sprawy do załatwienia, wszystko musi być na czas... Jak to wszystko ogarnąć, o niczym nie zapomnieć, dotrzymać terminu, nie zapomnieć o wyzwaniu? 
Terminarz jest idealnym rozwiązaniem tego. Dlaczego nie zrobić samemu?

Jako bazy użyłam takiego zwykłego segregatora, który obszyłam kawałkiem materiału.


 Do ozdobienia użyłam elementów powycinanych ze spodni jeansowych. Jak widać każdy element dekoracyjny został użyty: pasek, zamek, kieszenie, szlufki i wyhaftowane aplikacje.





 Dodatkowo dokleiłam zakładki z pasków.
Teraz czas na wypełnienie środka. Wszystkie strony i tabelki zrobiłam sama, chciałam aby były idealnie dopasowane do moich potrzeb. Dodatkowo użyłam kopert, z plastikowych okładek uszyłam kieszenie i wyembosowałam przekładki. Teraz już z pewnością wszystkie sprawy zostaną  dopilnowane i załatwione w terminie. Taki terminarz zrobiony z segregatora ma kilka technicznych zalet. Sama decyduję ile jest kart z danego tematu, mogę archiwalne strony wyciągnąć robiąc miejsce na nowe, a każda taka zmiana nie niszczy mi bazy.









Tę pracę zgłaszam na wyzwanie:
Scrapkowo.pl

9 komentarzy:

  1. Fantastyczny efekt;) Dziękuję za udział we wrześniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Get individual wallpaper choices for WhatsApp 2020. Other points are the finest due to the fact that WhatsApp 2020 is the ideal and communication. Download WhatsApp 2020

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa praca :) Dziękuję za udział we wrzośniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial we Wrzesniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ale extra, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl we wrześniowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń