niedziela, 26 maja 2019

Mamo, mamo coś ci dam...

„Mamo, mamo coś Ci dam:
Jedno serce, które mam,
A w tym sercu róży kwiat
Mamo, mamo, żyj sto lat!”


Wszystkim Mamom i ich dzieciom cudownego Dnia Matki. Kochajmy i szanujmy nasze mamy, nie tylko od święta :)

Z okazji tego pięknego święta zrobiłam kartkę- ramkę. W miejscu serduszek znajdują się zdjęcia dzieci, dziewczynki i chłopca. Praca powstała z papierów Lemoncraft "Fresh Summer". Do dekoracji użyłam różnych kwiatów w tym moich własnoręcznie robionych róż ( zapraszam na mój tutorial jak je wykonać- https://madeyhandy.blogspot.com/2019/05/roze-z-pianki-tutorial.html ). Motylki to wyembossowane na kalce stempelki Agateria.








Praca przypomina otwartą księgę. Z tyłu znajdują się życzenia. 

Bardzo spodobała mi się ta forma. Z pewnością nie jest to moja ostatnia taka praca :)

Tę pracę zgłaszam na wyzwania:

APScraft
wybrałam: drewno (papier), embossing (motyle), kwiaty
 
Lemoncraft
 





 

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza ramka, dziękujemy za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)
    Czy możesz napisać co konkretnie w Lemonkowym moodboardzie Cię zainspirowało do jej zrobienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)
      Bardzo lubię wasze deseczki i to przede wszystkim one mnie zainspirowały. Serce niewątpliwie kojarzy mi się z mamą. Róże stanowią praktycznie stały elemnt moich prac. Motylki nadają każdej pracy lekkości i delikatności :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa rameczka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ramką, piękne kwiaty :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń