czwartek, 9 maja 2019

Dziś są twoje urodziny

Dziś są twoje urodziny... pewnie każdego dnia znajdzie się osoba, która może usłyszeć to zdanie :)
Są wśród nas tacy, którzy nie mogą się doczekać tego dnia, a są i tacy którzy wolą zapomnieć. Ja należę do tych pierwszych :)
Ale cóż to za urodziny bez własnoręcznie zrobionej kartki ? :)
Do zrobienia tej pracy wykorzystałam papiery "Lemoncraft". Brokatowe róże to moje ulubione kwiaty robione przeze mnie. Wiele moich  prac już nimi zdobiłam i zawsze dodają im uroku :)







Tę pracę zgłaszam na wyzwanie:

Snip Art


Świat Pasji

11 komentarzy:

  1. brokatowe kwiaty tworzą piękny efekt. dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykłe te kwiatuszki, pierwszy raz takie widzę, ale piękne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego sklepu Świat Pasji.
    DT Domi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już komentarz umieszczałam,więc tylko dodatkowo podziękuję za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego sklepu Świat Pasji.
    Pozdrawiam serdecznie
    DT Evipassjonatka-Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka sztalugowa :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Świat Pasji :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatki na bogato :) Podoba mi się zestawienie kolorów. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świata Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ te kwiaty niesamowicie się mienią :) Czy brokat się nie obsypuje?
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Co dotyczy brokatu,nie zauważyłam nic takiego. Mam nadzieję, że z czasem nic się nie zmieni.

      Usuń
  7. Bardzo piekna karteczka! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń