wtorek, 14 maja 2019

Komoda

Dzisiaj prezentuję wam moją komodę. "Violet Silence" to nazwa kolekcji Lemoncraft, z której powstała ta praca. Do obklejania szuflad użyłam kartek ze starej książki. Idealnie wpasowały się w kompozycję.
Taka komoda stanowi bardzo ładną ozdobę do domu, a jej solidna konstrukcja nadaje jej dodatkowo funkcję użytkową- idealnie sprawdzi się na drobną biżuterię, zegarek itp.

Bardzo polubiłam podnoszenie pracy na rurkach.Oprócz formy 3d, stanowią dodatkową ozdobę naszej pracy.


 Koronkowe kwiaty nadają pracy delikatności i wdzięku.

 Do zrobienia motylków użyłam stempelka i embossingu na gorąco.






Tę pracę zgłaszam na wyzwania:

Snip Art


Altair Art


Scrapek.pl


Szuflada
Moja symetria pojawia się na ściankach komody. Szuflady otwierają się w obie strony, a i ścianki boczne są jednakowo ozdobione.

9 komentarzy:

  1. Lovely color combination ! Thank you so much for joining Snip Art May Challenge

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piekna praca! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, komoda nie dość, że piękna, to jeszcze bardzo praktyczna. Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu AltairArt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Bardzo lubię kiedy moje prace zyskują dodatkowo praktyczne zastosowanie.

      Usuń
  4. Fantastyczny pomysł i wykonanie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń