niedziela, 12 maja 2019

Album komunijny

Dzisiaj prezentuję wam mój album. Tym razem okazją do wykonania go, była komunia święta.

Do wykonania tego albumu użyłam kolekcji Lemoncraft "Sweet Secrets" w pięknych kolorach różu i beżu. Tym razem wykorzystałam tylko arkusz różowy, który uzupełniłam niezawodną bielą.
Wyembossowany napis to tekturka polskiej firmy "Wycinanka".



Pozostałe elementy tekturkowe to "Scrapiniec.pl". Róże piankowe oraz storczyki stanowią delikatną kwiatową ozdobę mojego albumu.








Ta ostatnia strona albumu, to jest miejsce na życzenia. Cały element kwadratowy przyklejony jest na piance 3d, tworząc jednocześnie miejsce na pieniążki.


Ten album zgłaszam na wyzwania:

Crafty Moly


EgoCraft


Sklepik Gosi

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładna i ciekawa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna pamiątka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powodzenia! - Kasia - DT Sklepiku Gosi

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak on błyszczy! Ładna pamiątka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny album, nieźle musiałaś się napracować, bo jest bardzo bogaty :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) To prawda, trochę pracy włożyłam, ale efekt końcowy wynagradza każdą poświęconą godzinę :)

      Usuń
  5. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy albumik :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi, pozdrawiam - DT Monika.

    OdpowiedzUsuń