wtorek, 11 czerwca 2019

Pierwsza Komunia Święta

Pierwsza Komunia Święta to ważne wydarzenie w naszym, a przede wszystkim w życiu tych najmłodszych, których to wydarzenie dotyczy.
My dorośli chcemy ten dzień przeżyć jak najbardziej uroczyście. Odświętne ubrania, uroczyste przyjęcia. Nie zapominamy także o  pamiątkach i prezentach.

Tym razem przedstawiam wam pamiątkę pierwszej komunii dla chłopca. Całość wykonałam z niezawodnej kolekcji "Forget me not" "Nie zapomnij mnie" firmy Lemoncraft. Kartkę wykonałam według mapki z wyzwania na blogu egoCRAFT.pl.


Po raz pierwszy zakupiłam i użyłam tekturek z Fabrika Decoru. Bardzo ciekawe gałązki, które można użyć do każdej kompozycji. Do kartki zrobiłam opakowanie w kształcie torebki. Dzięki temu kartkę można bezpiecznie przechować przez wiele lat.

 Napis to tekturka z wycinanka.pl.





 Kieszeń na pieniądze.


Tę pracę zgłaszam na wyzwanie:
egoCraft.pl

4 komentarze:

  1. Piękna pamiątka:) dziękuję za udział w wyzwaniu z ego Craft ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna pamiątka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  3. Great project! Thank you or joining egoCrafts challenge!

    OdpowiedzUsuń