czwartek, 6 czerwca 2019

Królowa dziecięcego serca

Królowa kwiatów dla królowej dziecięcego serca...
Choć święto naszych mam już minęło, to jednak chcę przedstawić wam kolejną pracę dla królowej dziecięcego serca- kochanej mamy...

Praca powstała z arkusza Lemoncraft Everyday Spring 03. W moim "scrapowym ogrodzie" głównie znajdują się róże, więc i tutaj nie mogło ich zabraknać. Dodatkowo wykorzystałam rurki zrobione ze starej książki. Idealnie nadają się do lepszego uzyskania efektu 3d. Całość kompozycji uzupełniłam białymi listkami i koronkowym kwiatkiem, dodającym pracy delikatności.











Tę pracę zgłaszam na wyzwanie:
The Scrappy Sketches





10 komentarzy:

  1. bardzo ładna kartka, ja ostatnio uwielbiam połączenie różu z szarością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :) Ja ostatnio przekonałam się do różu z beżem. Oczywiście dzięki kolekcjom w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana kartka. Bogata we wzory i kolory. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu The Scrappy Sketches. DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za taki miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło! Fajne kolorki.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka dla wielbicielki różu :))) Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu mapkowym The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszło. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń