piątek, 28 czerwca 2019

3,2,1..."etui" na zdjęcia

3 listki, 2 kwiatki, 1 banerek- tak brzmi jedno z wyzwań. "Essy-floresy" muszę przyznać, że bardzo mi się ono spodobało. Większość moich prac jest bardzo bogata w kwiaty i ograniczenie tylko do dwóch było prawdziwym wyzwaniem.

Ważne rodzinne uroczystości- a ostatnio nie brakowało ich w mojej rodzinie- upamiętniają nam zdjęcia. Często chcemy je też naszym gościom podarować, jednocześnie dziękując za bycie z nami w tej szczególnej chwili. W ten sposób powstał pomysł na zrobienie takiego etui na zdjęcia.
Moje etui wykonałam z moich ulubionych papierów firmy Lemoncraft, tym razem jest to "House Of Roses 01". Motylki również pochodzą z arkusza Lemoncraft. Różnorodność kolorów sprawia, że można je dopasować do każdej pracy.




Kieszonka i tagi nie są przyklejone. Można tagi wyjąć uzyskując większy kontrast jaki nadaje nam czarny podkład pod wyciętą kieszonką.
W środku znajduje się miejsce na podziękowania...
...oraz kieszonka na zdjęcia.
Do wykonania całej pracy użyłam jednego wykrojnika. Zrobiłam z niego zarówno kieszenie jaki i element dekoracyjny tyłu.




Tę pracę zgłaszam na wyzwanie:
Essy-floresy.pl





4 komentarze:

  1. Fajne etui :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne etui i przy okazji pamiątka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na essowym blogu.

    OdpowiedzUsuń