środa, 28 sierpnia 2019

Wspomnienia

Wspomnienia...kto ich nie ma.
Jedną z okazji do wspominania, zwłaszcza rodzinnego wspominania jest rocznica ślubu. I choć minęło już 40 czy 50 lat razem, i choć na zdjęciu byliśmy tacy młodzi ... to nikt nigdy nie odbierze nam tych wspólnie spędzonych lat ... nikt nigdy nie odbierze nam tych wspaniałych wspomnień ... a jeśli mija już tyle lat, to znaczy, że jest to prawdziwa miłość...
My scraperzy mamy swoje pomysły na prezenty na wiele rodzinnych okazji. Tym razem wybrałam LO jako rodzaj pracy. Zdjęcie wydrukowane w odcieniach sepii idealnie wkomponowało się w cudowną kolekcję Lemoncraft " Grow old with me". Do tej pracy użyłam głównie arkuszy 03 i 08. Tę piękne docinane róże i hortensje pochodzą z arkusza 07. Do stworzenia napisu użyłam tekturek z firmy Agateria.








 
Tę pracę zgłaszam na wyzwanie :
Essy- Floresy


4 komentarze:

  1. Piękna rocznica i piękna forma dla jej uczczenia <3 dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. LO z ramka mnie zaskoczyło. Świetny pomysł. Muszę to wypróbować jeśli tylko zgodzisz się żeby Twoja praca była dla mnie inspiracją :) powodzenia w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miły komentarz 😊 Oczywiście, że się zgadzam, jest mi bardzo miło 😃 Pochwal się później swoją pracą, przyjemnej pracy 😉😘

      Usuń