niedziela, 18 sierpnia 2019

Kartka warstwowa

Bardzo ładnie prezentują się kartki warstwowe. Każda nowa warstwa nadaje charakter i nowy ciekawy wygląd naszej pracy.
Moja praca powstała z najnowszej kolekcji Lemoncraft "House of Roses Extra". Wykorzystałam tutaj również tagi i kwiaty do wycinania. Nie mogło zabraknąć cudownych motylków i dodatkowo użyłam serwetki z okładki kolekcji "Next to me". Dzięki niej łatwiej wybijają się kolejne warstwy. Sukienkę ozdobiłam koronką, nadając jej jeszcze bardziej kobiecy charakter.











Tę pracę zgłaszam na wyzwania:
Cherry Craft

Od A do Zet

8 komentarzy:

  1. Niesamowity projekt, jestem zachwycona:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie 😘 Bardzo mi miło czytać takie słowa :)

      Usuń
  2. Przepiękna, cudowna! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna praca! ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń