poniedziałek, 4 listopada 2019

Cała jestem w fioletach

Bardzo lubię kolory fioletowy i niebieski. W domu i w garderobie mam bardzo dużo rzeczy w tych kolorach. W moim ogrodzie również nie brakuję ich wśród roślin. Bardzo się ucieszyłam kiedy pojawiła się nowa fioletowa kolekcja " My sweet Provence" od Lemoncraft. Głównie tych papierów użyłam do wykonania kartki. Dodatkowo wykorzystałam kilka elementów ze starszej kolekcji "Violet silence".











Całość ozdobiłam tekturkami, organzą ze srebrnymi elementami, bezbarwnymi kropelkami i niebieską pastą żelową z mikroperełkami. Oczywiście nie mogło zabraknąć listków i kwiatów, w tym własnoręcznie robionych hortensji z foamiranu.




Tę pracę zgłaszam na wyzwania:
Filigranki

 
Dlaczego fioletową kartkę zgłaszam na to jesienne wyzwanie? Niewątpliwie kolor fioletowy kojarzy mi się z przepięknymi wrzosami, dla mnie jedna z oznak jesieni, zwłaszcza te cudowne wrzosy rosnące w naszych lasach. Wybrałam linię wykrojnik, napis, tekturka.


Lemoncraft
 
Dlaczego wzięłam udział w tym wyzwaniu? Przede wszystkim mogłam zrobić coś w moich ulubionych kolorach : fioletowym i niebieskim. Do tego idealnie nadała się kolekcja "My sweet Provence", jedna z moich ulubionych. Czego chcieć więcej :)







8 komentarzy:

  1. Piękna, romantyczna karteczka, świetna kompozycja kwiatowa :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolorystyka i dodatki. Dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami, DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca, bardzo dziękuję za udział w zabawie na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała interpretacja naszego wyzwaniowego moodboardu :) Dziękuję za wspólną zabawę z Lemoncraft ❤️

    OdpowiedzUsuń