środa, 2 października 2019

Sowa, mądra głowa

Pozostając w jesiennym nastroju stworzyłam kolejną kartkę. Tym razem "zajrzałam" do dziupli sowy. Bazę papierową wykonałam z papierów Lemoncraft: żólty papier pochodzi z kolekcji "Fresh Summer 05", a brązowy "House of Roses Extra 03". Listki wycięłam na zwykłym żółtym papierze i tuszami nadałam im jesienną kolorystykę. Sowy pochodzą z blogu "Bloomcraft"  (http://bloomcraft.pl/2017/08/23/bystrzaki-atakuja-darmowe-materialy/). I oczywiście moja buczyna. Do tego kawałki sznurka, gaza, kilka chlapnięć i kartka prezentuje się tak.






Tę pracę zgłaszam na wyzwania:
Scrapek.pl

Szuflada


6 komentarzy:

  1. Świetna kartka! Jesień w bardzo pozytywnym wydaniu;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca. Dziękuję za wspólną zabawę ze Scrapkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziaki! Piękne sówki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń