poniedziałek, 22 kwietnia 2019

Wielkanocny box

Korzystając z jeszcze świątecznego klimatu- muszę przyznać, że nie pamiętam tak pięknej pogody na te święta, prezentuję wam box wielkanocny. Już kilka razy wspominałam, że lubię tę formę pracy, jednak box wielkanocny robiłam po raz pierwszy. Tym razem zamiast tortu pojawiło się jajko.

 Motylek to stempelek z zestawu motylków z Agateria craft. Bardzo ładnie się odbijają i dzięki temu można stworzyć piękne embossowane dodatki do prac.












Tę pracę zgłaszam na wyzwania:

Crafty Moly
Filigranki

Sklepik Gosi


13 komentarzy:

  1. Świetny pomysł.
    Bardzo dziękuję, że zechciałaś dołączyć do naszego wyzwania w Crafty Moly.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia,
    Ewa-Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Z przyjemnością wzięłam udział w wyzwaniu 😃

      Usuń
  2. piękna praca, a pogoda mam nadzieję, że będzie coraz piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj jakaś kapryśna ta nasza pogoda 😉

      Usuń
  3. Bardzo radosne świateczne pudełeczko, pełne wiosennych kolorów.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękno w prostocie, takie delikatne :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepik Gosi. DagiScrap

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na takim efekcie mi zależało i cieszę się, że udało mi się go uzyskać:) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  5. Dziękuję za udział w zabawie ze Sklepikiem Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł :) dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu Filigranki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń